Oppdatert profil fra ANTI

Oppdatert profil fra ANTI

ANTI har laget merkevareprofilen til Innovasjonsuken OPP. Nå er årets profil lansert.

Langsiktig samarbeid

Designbyrået, ANTI har samarbeidet med Innovasjonsuken OPP i en årrekke, og har vært ansvarlig for den kreative utformingen av logo og merkevarebilder. Årets oppdatering av profilen har fokus på tre emner. 

- I år ønsket vi ytterligere fokus på ung kreativ skaperkraft, profilen skulle ta for seg økt behov for samhandling og samarbeid og ikke minst – hvordan vi sammen arbeider for å gi Vestlandet til resten av verden, forteller festivalsjef, Christina Sundli-Härdig.

Oppdatert profil

Ett av merkevareprofilene lanseres nå før sommeren, mens resten lanseres like over ferien. Her er en liten forsmak på årets profil. ANTI Bergen sier følgende om bildet som lanseres i dag:

- Bildet representerer ung kreativ skaperkraft og har et uventet perspektiv. I tillegg til å fokusere på mangfold, kraften fra havet og spontanitet gjennom energisk og kraftfull fargegradering, forklarer designer Vera Gomes. 

Samhold i vest

Profilen er tilgjengelig for alle som ønsker å arrangere aktiviteter under Innovasjonsuken OPP 2020 som avholdes 14.-20.september. Ønsker du å være arrangør eller vil ha tilgang til årets materiell? 

MERKEVAREPROFIL     ARRANGEMENTKALENDER